Saturday, June 26, 2010

WORDS

hari ini
saja nak ckp tentang
"words"

sejak akhir2x ni
sejak cuti sem ni
sejak aku mula realize
laa
words yg keluar dr mulut
seseorang yang significant
in ur life do matters

sometimes in ur life when u
duduk diam2x
and ingt kan something
or somewhat
i tend to remember words that have been uttered
by that particular person

mcm plik laaa plak aku
rase diri aku nie
ppl owes ingt muka kee
figure seseorang ke
the way he or she dress up ke
tp...

aku bley ingt at least the
most frequent words laa org tuh ckp

lagik satu....
pada aku words are TOO POWERFUL

sbb because of words
terjadinya cerita
terjadinya gossip
terjadinya fitnah
terjadinya pergaduhan
terjadinya tangisan
terjadinya pertemuan
terjadinya perpisahan
terjadinya pertengkaran
terjadinya akad nikah
terjadinya lafaz talak

dan MACAM2 LAGIK~~~

aku pikir kalo takde words laa dalam dunia nie
macam mana eyh???

ermm sengal gak aku nie buat penat kepala otak
nie...pikir sbb mcm takde jawapan jaa...

okeh laaa
pen off
byk daa merepek plus merapu!!!
hahaha

xoxo

[withloveriena]

No comments:

Post a Comment