Friday, June 18, 2010

BINGIT

hello....

its been quite sumtime aite
tak mengupdate blog nie
yeay been quite busy laa lately


for this post i aint gonna write much
coz hati panas
kepala panas
badan panas
segala panas

type pon nga panas hati
aku kekadang bingit irritated annoying
SGT SGT SGT!!

ade laa manusia or hamba ALLAH..
ni mula nya
i was in a good mood
but
then bertukar jadi hulk
setelah manusia tuh tanya aku
mcm ni......"ryn,pe maksud la la la ________[certain word in BI laa].

i was not sure because
in english there aRe several words have same spelling but with different pronunciation n meanings..
so i asked again...in what content is it..
i ask that person to put it in a sentence.
so by doing dat i wud know the meaning of it....

AND YOU KNOW what the fuck that person said back to me????

"KATA AMEK TESL..TAK KAN WORDS MCM TUH pon tak ley taw maksudnya"
pergh bengang gilaaaa..

plak tuh di tambah......"kata cikgu Bahasa Inggeris.."
time tuh
aku bengang daa tp
aku senyum jaa..
mlas nak amek port.....

bukan nak ungkit laa
keje2x ko dulu aku jugak yg tolong wt kan
entah paham ke x...serius
manusia mmg tak pernah bersyukur..

aku punya laa tanya baek jaa
kena HAMBUR mcm tuh
len kali rajen2x laaa bkak dictionary......
hahaha
pndaii sgt kan..jgn tnya org..
BANGANG!!

at last aku
blahhhh je mcm tuh.....
malas nk layan......


paling menyampah org macam tuh.........

sekian......

pen down

[withloveriena]

2 comments:

  1. setaaan gilaa
    if dah pandai sgt jgn tanya hang from d beginning
    bodoh nk mampos
    aku plak terEmo ngan hang ryna hehe

    xpaa cool..
    sbb kita amek tesl la kita tau more dr dia...n benda english ni x simple.. hambur skit kt dia ryna..hehe

    -fafa-

    ReplyDelete
  2. hye babe..
    see i told u..
    kiter nie amek tesl ingt senang kee
    geraaam sgt aku dgr bilaa org kate
    senang laa blaja english tuh..

    kalo senang nape tak amek sendri kan...huh!
    meh dok 6 taun blaja...
    bru taw perit jerih nya....

    :)
    missh u heaps!

    ReplyDelete