Sunday, June 20, 2010

bila tiba masanya


"saya
yakin
suatu hari
nanti
saya
akan
kecapi
segulung
ijazah"

mengapa tetibe hatiku
berkata begitu..
aku termimpi smlm
aku da konvo
haha pliklaa
tetibe termimpi
muka ibu dan ayah
tersenyum
dan mencium
dan peluk
aku..
aku rasa sgt sgt bahagia
perasaan yang
TIADA NILAINYA..
aku dpt bayangkan
tahun depan...
bakal berakhir
6 tahun belajar...

aku cuma berharap
di saat akhir aku
meniti hidup sbg seorang pelajar
rakan kpd kawan2x aku
yg tramat aku sayangi
[6 tahun babe bukan nya 6 saat]
truly gonna missh every moment that
we had together..

aku rasa mcm nak mimpi lagik
bahagia..mengalir tears of happiness n joy.

BEGITU INDAH MIMPI
harap2x
reality yang bakal tiba
akn lebey
INDAH DAN BERMAKNA...
AMIN.
InsyaALLAH

S.A.B.A.R

[withloveriena]

2 comments:

  1. saya suka mimpi anda! macam mana ek nak berpisah dgn kawan yang da kenal selama 6 tahun? semakin dekat pada waktu itu semakin sayu (bleh ke terima hypothesis nie?) btw, i smiled while reading the post. (^_^)

    ReplyDelete
  2. hello anonymous!
    thank u...glad u like it..
    yeah...i can say is..the hypothesis i think
    it will become true n.......i will definitely cry!! haha

    ReplyDelete